Ładowarki samochodowe

Powrót do listy

CC City

Minimalna moc ładowania

1 x 11 kW

Maksymalna moc ładowania

2 x 22 kW

Temperatura pracy

Od -25 do +40°C

Masa

60 kg

CC City

CC City to trwałe i zaawansowane technolo-gicznie rozwiązanie zapewniające niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych prądem przemiennym AC w trybie Mode 3.

Dane techniczne

Przyłącza ładowania

Jedno lub dwa przyłącza Type 2 (gniazdo lub wtyk)

Sygnalizacja stanu pracy

Trójkolorowy wskaźnik LED (sygnalizacja stanu pracy stacji lub kodu usterki)

Kontrola dostępu
  • Autoryzacja RFID (ISO/IEC 14443A/B)
  • Aplikacje mobilne
Komunikacja z systemami zarządzania

GSM, MODBUS/RS485

Protokoły komunikacyjne

OCPP 1.5, 1.6 (JSON, SOAP) oraz LMS

Wymiary (dł. x szer. x gł.)

1360 mm x 262 mm x 217 mm

Materiał/kolor

Stal ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo. Kolor: RAL 9003

Parametry zasilania

230/400 V, 50 Hz, maksymalny prąd 2×16 A (32 A)/fazę

Wilgotność

Do 95% (bez kondensacji)

Zgodność ze standardami

IEC 61851-1, EN 61851-22, IEC 62196-2

Pomiar zużytej energii

Licznik klasy MID

Klasa szczelności obudowy

IP54

Odporność na udar

IK10

Certyfikaty

CE, RoHS

Zabezpieczenia
  • Selektywne dla każdego punktu
  • Zabezpieczenie nadprądowe (MCB)
  • Wyłącznik różnicowo-prądowy (RCCB typ B)
  • Detekcja uszkodzenia przewodu ochronnego PE i innych uszkodzeń przyłącza ładowania/pojazdu
  • Zabezpieczenie termiczne stacji
Funkcjonalności (zależnie od możliwości zastosowanego systemu zarządzania)
  • Możliwość ładowania dwóch pojazdów jednocześnie
  • Tryby pracy: offline/online
  • Ładowanie w trybach bez autoryzacji lub z autoryzacją
  • Wiele sposobów autoryzacji, w zależności od zastosowanego systemu zarządzania
  • Wbudowane funkcje lokalizacji GPS
  • Stacja wyposażona w sterownik mikroprocesorowy z rozbudowanymi funkcjami zabezpieczeń, sterowania i konfiguracji
  • Zwolnienie blokady gniazda Type 2 w przypadku zaniku napięcia zasilającego
  • Podtrzymanie pamięci urządzenia w przypadku zaniku napięcia zasilania/utraty połączenia.
  • Dostosowanie prądu ładowania do typu pojazdu i stopnia naładowania baterii
  • Możliwość ograniczenia prądu niezależnie dla każdego z punktów ładowania
  • Funkcje DLM (dynamicznego zarządzania mocą), z możliwością łączenia kilku stacji
    w sieć punktów ładowania
  • Rozbudowane funkcje zdalnego monitoringu, diagnostyki oraz konfiguracji stacji