Ładowarki samochodowe

Powrót do listy

CC Wall

Minimalna moc ładowania

1 x 11 kW

Maksymalna moc ładowania

2 x 22 kW

Temperatura pracy

Od -25 do +40°C

Masa

39kg

CC Wall to wydajne i atrakcyjne wzorniczo rozwiązanie zapewniające niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych. Zapewnia niskie koszty
eksploatacji. Przygotowane do personalizacji oznaczeniami właściciela lub operatora.

Dane techniczne

Przyłącza ładowania:

Jedno lub dwa przyłącza Type 2 (gniazdo lub wtyk)

Moc ładowania:

Min: 1 x 11 kW

Max: 2 x 22 kW

Sygnalizacja stanu pracy:

Trójkolorowy wskaźnik LED (sygnalizacja stanu pracy stacji lub kodu usterki)

Kontrola dostępu:

Autoryzacja RFID (ISO/IEC 14443A/B) lub Aplikacje mobilne

Komunikacja z systemami zarządzania:

GSM, MODBUS/RS485

Protokoły komunikacyjne:

OCPP 1.5, 1.6 (JSON, SOAP) oraz LMS

Wymiary dł. x szer. x gł.):

688 mm x 452 mm x 238 mm (wersja na podstawie: 1533 mm x 452 mm x 240 mm)

Masa:

39 kg

Materiał/kolor:

Malowana proszkowo stal. Kolory: RAL 7035 (front), RAL 7015 (bok)

Parametry zasilania:

230/400 V, 50 Hz, maksymalny prąd 2×16 A (32 A)/fazę

Temperatura pracy:

Od -25 do +40°C

Wilgotność:

Do 95% (bez kondensacji)

Zgodność ze standardami:

IEC 61851-1, EN 61851-22, IEC 62196-2

Pomiar zużytej energii:

Licznik klasy MID

Klasa szczelności obudowy:

IP54

Odporność na udar:

IK10

Certyfikaty:

CE, RoHS

Zabezpieczenia:
  • Selektywne dla każdego punktu
  • Zabezpieczenie nadprądowe (MCB)
  • Wyłącznik różnicowo-prądowy (RCCB typ A)
  • Detekcja prądów upływu (RCMB typ B, 30 mA AC, 6 mA DC)
  • Detekcja uszkodzenia przewodu ochronnego PE i innych uszkodzeń przyłącza
  • ładowania/pojazdu Zabezpieczenie termiczne stacji
Funkcjonalności (zależnie od możliwości zastosowanego systemu zarządzania):
  • Możliwość ładowania dwóch pojazdów jednocześnie
  • Tryby pracy: offline/online
  • Ładowanie w trybach bez autoryzacji lub z autoryzacją
  • Wiele sposobów autoryzacji, w zależności od zastosowanego systemu zarządzania
  • Wbudowane funkcje lokalizacji GPS
  • Stacja wyposażona w sterownik mikroprocesorowy z rozbudowanymi funkcjami 
zabezpieczeń, sterowania i konfiguracji
  • Zwolnienie blokady gniazda Type 2 w przypadku zaniku napięcia zasilającego
  • Podtrzymanie pamięci urządzenia w przypadku zaniku napięcia zasilania/utraty 
połączenia
  • Dostosowanie prądu ładowania do typu pojazdu i stopnia naładowania baterii
  • Możliwość ograniczenia prądu niezależnie dla każdego z punktów ładowania
  • Funkcje DLM (dynamicznego zarządzania mocą), z możliwością łączenia kilku stacji 
w sieć punktów ładowania
  • Rozbudowane funkcje zdalnego monitoringu, diagnostyki oraz konfiguracji stacji