Ładowarka CC Wall

CC Wall to wydajne i atrakcyjne wzorniczo rozwiązanie zapewniające niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych. Zapewnia niskie koszty eksploatacji. Przygotowane do personalizacji oznaczeniami właściciela lub operatora.

Minimalna moc ładowania 1 x 11 kW
Maksymalna moc ładowania 2 x 22 kW
Temperatura pracy Od -25 do +40°C
Masa 39 kg
Przyłącza ładowania: Jedno lub dwa przyłącza Type 2 (gniazdo lub wtyk)
Moc ładowania: Min: 1 x 11 kW, max: 2 x 22 kW
Sygnalizacja stanu pracy: Trójkolorowy wskaźnik LED (sygnalizacja stanu pracy stacji lub kodu usterki)
Kontrola dostępu: Autoryzacja RFID (ISO/IEC 14443A/B) lub Aplikacje mobilne
Komunikacja z systemami zarządzania: GSM, MODBUS/RS485
Protokoły komunikacyjne: OCPP 1.5, 1.6 (JSON, SOAP) oraz LMS
Wymiary dł. x szer. x dł.: 688 mm x 452 mm x 238 mm (wersja na podstawie: 1533 mm x 452 mm x 240 mm)
Masa: 39 kg
Materiał/kolor: Malowana proszkowo stal. Kolory: RAL 7035 (front), RAL 7015 (bok)
Parametry zasilania: 230/400 V, 50 Hz, maksymalny prąd 2×16 A (32 A)/fazę
Temperatura pracy: Od -25 do +40°C
Wilgotność: Do 95% (bez kondensacji)
Zgodność ze standardami: IEC 61851-1, EN 61851-22, IEC 62196-2
Pomiar zużytej energii: Licznik klasy MID
Klasa szczelności obudowy: IP54
Odporność na udar: IK10
Certyfikaty: CE, RoHS
Zabezpieczenia:
  • Selektywne dla każdego punktu
  • Zabezpieczenie nadprądowe (MCB)
  • Wyłącznik różnicowo-prądowy (RCCB typ A)
  • Detekcja prądów upływu (RCMB typ B, 30 mA AC, 6 mA DC)
  • Detekcja uszkodzenia przewodu ochronnego PE i innych uszkodzeń przyłącza
  • ładowania/pojazdu Zabezpieczenie termiczne stacji

Funkcjonalności zależnie od możliwości zastosowanego systemu zarządzania.

  • Możliwość ładowania dwóch pojazdów jednocześnie
  • Tryby pracy: offline/online
  • Ładowanie w trybach bez autoryzacji lub z autoryzacją
  • Wiele sposobów autoryzacji, w zależności od zastosowanego systemu zarządzania
  • Wbudowane funkcje lokalizacji GPS
  • Stacja wyposażona w sterownik mikroprocesorowy z rozbudowanymi funkcjami zabezpieczeń, sterowania i konfiguracji
  • Zwolnienie blokady gniazda Type 2 w przypadku zaniku napięcia zasilającego
  • Podtrzymanie pamięci urządzenia w przypadku zaniku napięcia zasilania/utraty połączenia
  • Dostosowanie prądu ładowania do typu pojazdu i stopnia naładowania baterii
  • Możliwość ograniczenia prądu niezależnie dla każdego z punktów ładowania
  • Funkcje DLM (dynamicznego zarządzania mocą), z możliwością łączenia kilku stacji w sieć punktów ładowania
  • Rozbudowane funkcje zdalnego monitoringu, diagnostyki oraz konfiguracji stacji

Zamów bezpłatną
wycenę

Karol Sybirski

Doradca techniczny